Nabór na Inspektora Wet. 77971

Informacja

 

W związku z ogłoszonym naborem ogłoszenie nr 77971 z dnia 08 maja 2021 r.  w Biuletynie Informacji Publicznej Kancelarii Prezesa Rady Ministrów na stanowisko inspektor weterynaryjny  do spraw zdrowia i ochrony zwierząt Powiatowy Lekarz Weterynarii w Wałczu informuje, że w odpowiedzi na ogłoszenie nie wpłynęła żadna oferta pracy. W związku z powyższym wynik naboru na w/w stanowisko jest nierozstrzygnięty.

 

 

 

Powiatowy Lekarz Weterynarii

                w Wałczu

Lek. wet.  Ryszard Sawicki


Dołącz do nas jako:

inspektor weterynaryjny

Do spraw: zdrowia i ochrony zwierząt w Zespole ds. zdrowia i ochrony zwierząt

Osoba na tym stanowisku:
  • rozpoznaje i zwalcza choroby zakaźne zwierząt
  • wykonuje zadania w zakresie kontroli podmiotów nadzorowanych
  • realizuje programy zwalczania chorób zakaźnych zwierząt, w tym choroby Aujeszky'ego
  • przyjmuje i wysyła pobrane od zwierząt próbek do badań
  • opracowuje harmonogramy, plany, sporządza sprawozdania dot. badań monitoringowych i szczepień zwierząt, chorób zakaźnych i dobrostanu zwierząt
  • sporządza kalkulacje ponoszonych kosztów zwalczania chorób i szczepień zwierząt
  • planuje i prowadzi nadzór nad wykorzystaniem sprzętu przy monitorowaniu, pobieraniu próbek i szczepieniu zwierząt
  • wykonuje inne prace zlecone przez PLW
  • kontroluje dobrostan zwierząt
  • prowadzi wymianę informacji w systemach informatycznych (TRACES, VetLink)
  • prowadzi kontrole spełniania wymagań weterynaryjnych przez podmioty zajmujące się wykorzystaniem nasienia, punktami kopulacyjnymi
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe weterynaryjne
  • posiadanie prawa jazdy kategorii B
  • znajomość KPA i zasad funkcjonowania Inspekcji Weterynaryjnej
  • znajomość aktualnych krajowych i unijnych przepisów weterynaryjnych z zakresu ochrony zdrowia oraz zwalczania chorób zakaźnych zwierząt, a także ochrony zwierząt
  • prawo do wykonywania zawodu lekarza weterynarii na terytorium RP
  • znajomość obsługi komputera, w tym oprogramowania biurowego MS Office
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Co oferujemy
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
Dostępność
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
Warunki pracy

Praca w siedzibie Inspektoratu od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 15:00 oraz w terenie - obszar Powiatu Wałeckiego, wyjazdy służbowe na szkolenia i konferencje. Obciążenie mięśniowo-szkieletowe oraz obciążenie narządu wzroku podczas pracy przy monitorach ekranowych, urządzeniach pomiarowych i prowadzeniu samochodu służbowego. Obsługa klienta. Stanowisko pracy usytuowane jest na I piętrze budynku, wyposażone w sprzęt komputerowy i inne urządzenia biurowe. W budynku podjazd i winda, pomieszczenia biurowe oraz pomieszczenia higieniczno sanitarne nie przystosowane dla osób niepełnosprawnych. Na stanowisku pracy użytkowany jest sprzęt biurowy tj. komputer, drukarka, skaner, kserokopiarka, niszczarka dokumentów, telefon. Dodatkowo pokój wyposażony w meble biurowe. Oświetlenie w pomieszczeniu pracy naturalne i sztuczne.

Dodatkowe informacje
  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru. Do tego czasu będzie można je odebrać w urzędzie (ale nie odeślemy ich).
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.

Oferty mogą być składane wyłącznie w formie pisemnej w siedzibie Inspekcji Weterynaryjnej w Wałczu bądź za pośrednictwem poczty, o zachowaniu terminu decyduje data nadania oferty w urzędzie pocztowym lub data złożenia w sekretariacie PIW (Inspekcja Weterynaryjna w Wałczu czynna jest w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 – 15:00).

WSZYSTKIE WYMAGANE DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA ZŁOŻONE PRZEZ KANDYDATA MUSZĄ BYĆ OPATRZONE WŁASNORĘCZNYM PODPISEM ORAZ DATĄ. NALEŻY RÓWNIEŻ PODAĆ INFORMACJE, JAKIEGO NABORU DOKUMENTY APLIKACYJNE DOTYCZĄ (NUMER OGŁOSZENIA, STANOWISKO, MIEJSCE WYKONYWANIA PRACY).

Nie podlegają rozpatrzeniu oferty składane drogą elektroniczną z wyjątkiem dokumentów opatrzonych kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Oferty złożone po upływie wyznaczonego terminu lub niebędące odpowiedzią na ogłoszenie o naborze (niezawierające oznaczenia jakiego naboru dotyczą) nie będą rozpatrywane i będą podlegały komisyjnemu zniszczeniu. Kandydaci uczestniczący w poszczególnych etapach prowadzonego naboru będą informowani o zasadach dokonywania oceny oraz o zaliczeniu tych etapów, a także o zasadach kwalifikacji do kolejnego etapu naboru. Dokumenty aplikacyjne złożone przez kandydatów, którzy nie zostali wybrani będą przechowywane przez okres 3 miesięcy od daty zakończenia postępowania rekrutacyjnego, następnie zostaną komisyjnie zniszczone.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: 67 258 23 16.

Pracownikom oferujemy: - wynagrodzenie zasadnicze w wysokości 4.200 zł brutto - dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) od 5 do 20% wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy - "trzynaste" wynagrodzenie.

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • dokument potwierdzający prawo wykorzystywania zawodu lekarza weterynarii (zaświadczenie z Izby Lekarsko-Weterynaryjnej)
  • kopia prawa jazdy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

Aplikuj

do 28 maja 2021

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 77971"
na adres:
Inspekcja Weterynaryjna Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Wałczu
Al. Zdobywców Wału Pomorskiego 54
78-600 Wałcz
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
Tel / Fax 67 258 23 16

 

Obrazek przedstawia ikonę symboliczną pliku Nabór na Inspektora Wet. 77971
Typ pliku: PDF, Rozmiar: 1 MB
Wytworzył:
Barbara Kujawska
Udostępnił:
Ćmiel Bartosz
(2021-05-10 07:38:26)
Ostatnio zmodyfikował:
Obrazek przedstawia ikonę symboliczną pliku Informacja o naborze 77971
Typ pliku: PDF, Rozmiar: 271 KB
Wytworzył:
Ryszard Sawicki
Udostępnił:
Ćmiel Bartosz
(2021-06-08 07:20:05)
Ostatnio zmodyfikował:
Wytworzył:
Barbara Kujawska
Udostępnił:
Ćmiel Bartosz
(2021-05-10 07:40:34)
Ostatnio zmodyfikował:
Ćmiel Bartosz
(2021-06-08 07:26:55)
       DRUKUJ TĘ STRONĘ Obrazek drukarki