Nabór na Referenta do spraw administracyjnych 106696

 

 

Nasz znak:

PLWet.111.19.2022

Dot. sprawy nr:

106696

pismo z dnia:

22 września 2022r.

Informacja

 

       W związku z ogłoszonym naborem: ogłoszenie nr 106696 z dn. 22 września 2022r. w Biuletynie Informacji Publicznej Kancelarii Prezesa Rady Ministrów na stanowisko: Referent, Powiatowy Lekarz Weterynarii w Wałczu informuje, że do pracy w Inspekcji Weterynaryjnej Powiatowym Inspektoracie Weterynarii w Wałczu, Al. Zdobywców Wału Pomorskiego 54, 78-600 Wałcz, zostanie przyjęta Klaudia Jankowski zam. w Wałczu.

 


LISTA KANDYDATÓW DO PRACY

NA STANOWISKO REFERENT

W INSPEKCJI WETERYNARYJNEJ POWIATOWYM INSPEKTORACIE

WETERYNARII W WAŁCZU

SPEŁNIAJĄCYCH WYMAGANIA FORMALNE NABORU

 

Lp.

Nazwisko

Imię

Wymogi formalne

Kryteria podstawowe

Kwalifikacja do następnego etapu

Adres

1

Kania

Anna

Spełnia

Spełnia

Zakwalifikowany

Wałcz

2

Szczecina

Marzena

Spełnia

Spełnia

Zakwalifikowany

Wałcz

3

Jankowski

Klaudia

Spełnia

Spełnia

Zakwalifikowany

Wałcz

4

Kozera

Katarzyna

Spełnia

Spełnia

Zakwalifikowany

Wałcz

5

Maj-Majewska

Monika

Spełnia

Spełnia

Zakwalifikowany

Wałcz

6

Mielcarz

Kamila

Spełnia

Spełnia

Zakwalifikowany

Wałcz


Nasz znak:

PIWet.111.19.2022

Dot. sprawy nr:

 

106696

pismo z dnia:

22 września 2022

Informacja

        W związku z ogłoszonym naborem: Ogłoszenie nr 106696 z dn. 22 września 2022r.  w Biuletynie Informacji Publicznej Kancelarii Prezesa Rady Ministrów na stanowisko: Referent, Powiatowy Lekarz Weterynarii w Wałczu informuje, że procedura kwalifikacyjna obejmuje III etap naboru z pominięciem II etapu, przedstawiony w procedurze Powiatowego Lekarza Weterynarii w Wałczu dotyczącej naboru do służby cywilnej w urzędzie z dnia 08.04.2016r. wersja III.

         

         W dniu 30 września 2022r. w godz. 10:00-12:00 w IW Powiatowym Inspektoracie Weterynarii w Wałczu, Al. Zdobywców Wału Pomorskiego 54, 78-600 Wałcz odbędzie się  III etap naboru, w ramach którego zostanie przeprowadzona rozmowa kwalifikacyjna z komisją rekrutacyjną, powołaną zarządzeniem Powiatowego Lekarza Weterynarii w Wałczu nr 19/2022 z dnia 29 września 2022 2022r.

 

W załączeniu:

  1. Lista kandydatów na stanowisko spełniających wymagania formalne naboru.

Dołącz do nas jako:

Referent

Do spraw: do spraw administracyjnych w zespole ds. administracyjnych

#administracja publiczna #działalność inspekcyjna #obsługa sekretarska

Czym będziesz się zajmować

OSOBA NA TYM STANOWISKU:

  • organizacja i prowadzenie sekretariatu PIW
  • obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej w tym dziennika korespondencji i poczty e-mail
  • prowadzenie magazynu PIW
  • prowadzenie ewidencji druków ścisłego zarachowania
  • przygotowywanie pism urzędowych
  • wspieranie innych działów w pracach administracyjno-biurowych
  • zapewnienie zaopatrzenia Inspektoratu w niezbędne materiały i druki
  • wystawianie delegacji służbowych i rozliczanie kart drogowych
  • obsługa przesyłek pocztowych i kurierskich
  • dbanie o prawidłowy obieg dokumentów i sprawnej komunikacji wewnętrznej firmy

Kogo poszukujemy

POTRZEBNE CI BĘDĄ (wymagania niezbędne)

  • Wykształcenie: średnie
  • Staż pracy co najmniej 3 miesiące na stanowisku o podobnym zakresie zadań
  • biegła obsługa komputera
  • biegła obsługa urządzeń biurowych
  • biegła znajomość pakietu biurowego MS Office i programów pocztowych
  • znajomość obsługi systemu ePUAP
  • znajomość programów używanych na podobnym stanowisku
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DODATKOWYM ATUTEM BĘDZIE (wymagania dodatkowe)

  • posiadanie prawa jazdy kat. B
  • znajomość języków obcych na poziomie komunikatywnym (angielski, niemiecki)
  • komunikatywność, kultura osobista
  • umiejętność organizacji pracy własnej
  • dokładność i odpowiedzialność przy wykonywaniu zadań
  • umiejętność pracy w stresie i pod presją czasu
  • doświadczenie w zakresie organizacji i prowadzeniu sekretariatu

Co oferujemy

  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu

Dostępność

  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.

Warunki pracy

Praca w siedzibie Inspektoratu od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 15:00 oraz w terenie - obszar Powiatu Wałeckiego, wyjazdy służbowe na szkolenia i konferencje. Obciążenie mięśniowo-szkieletowe oraz obciążenie narządu wzroku podczas pracy przy monitorach ekranowych, urządzeniach pomiarowych i prowadzeniu samochodu służbowego. Obsługa klienta. Stanowisko pracy usytuowane jest na I piętrze budynku, wyposażone w sprzęt komputerowy i inne urządzenia biurowe. W budynku podjazd i winda, pomieszczenia biurowe oraz pomieszczenia higieniczno sanitarne nie przystosowane dla osób niepełnosprawnych. Na stanowisku pracy użytkowany jest sprzęt biurowy tj. komputer, drukarka, skaner, kserokopiarka, niszczarka dokumentów, telefon. Dodatkowo pokój wyposażony w meble biurowe. Oświetlenie w pomieszczeniu pracy naturalne i sztuczne.

Dodatkowe informacje

  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru. Do tego czasu będzie można je odebrać w urzędzie (ale nie odeślemy ich).
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.

Ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej. Oferty mogą być składane wyłącznie w formie pisemnej w siedzibie Inspekcji Weterynaryjnej w Wałczu bądź za pośrednictwem poczty, o zachowaniu terminu decyduje data nadania oferty w urzędzie pocztowym lub data złożenia w sekretariacie PIW (Inspekcja Weterynaryjna w Wałczu czynna jest w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 – 15:00). WSZYSTKIE WYMAGANE DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA ZŁOŻONE PRZEZ KANDYDATA MUSZĄ BYĆ OPATRZONE WŁASNORĘCZNYM PODPISEM ORAZ DATĄ. NALEŻY RÓWNIEŻ PODAĆ INFORMACJE, JAKIEGO NABORU DOKUMENTY APLIKACYJNE DOTYCZĄ (NUMER OGŁOSZENIA, STANOWISKO, MIEJSCE WYKONYWANIA PRACY). Nie podlegają rozpatrzeniu oferty składane drogą elektroniczną z wyjątkiem dokumentów opatrzonych kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Oferty złożone po upływie wyznaczonego terminu lub niebędące odpowiedzią na ogłoszenie o naborze (niezawierające oznaczenia jakiego naboru dotyczą) nie będą rozpatrywane i będą podlegały komisyjnemu zniszczeniu. Kandydaci uczestniczący w poszczególnych etapach prowadzonego naboru będą informowani o zasadach dokonywania oceny oraz o zaliczeniu tych etapów, a także o zasadach kwalifikacji do kolejnego etapu naboru. Dokumenty aplikacyjne złożone przez kandydatów, którzy nie zostali wybrani będą przechowywane przez okres 3 miesięcy od daty zakończenia postępowania rekrutacyjnego, następnie zostaną komisyjnie zniszczone. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: 67 258 23 16. Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

 

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

 

Aplikuj

do 27 września 2022

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 106696"

na adres:

Inspekcja Weterynaryjna Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Wałczu
Al. Zdobywców Wału Pomorskiego 54
78-600 Wałcz

Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:

67 258 23 16

lub mailowego na adres: walcz.piw@wetgiw.gov.pl

  • Dokumenty należy złożyć do: 27.09.2022
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

    • Administrator danych i kontakt do niego: Powiatowy Lekarz Weterynarii w Wałczu, Al. Zdobywców Wału Pomorskiego 54, 78-600 Wałcz, walcz.piw@wetgiw.gov.pl
    • Kontakt do inspektora ochrony danych: Inspektor Ochrony Danych PIW w Wałczu, iod@piw.walcz.pl, tel. 574 750 780
    • Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
    • Informacje o odbiorcach danych: a) organy władzy publicznej oraz podmioty wykonujące zadania publiczne lub działające na zlecenie organów władzy publicznej, w zakresie i celach, które wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa b) Inspekcja Weterynaryjna Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Wałczu
    • Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
    • Uprawnienia:
      1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
      2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
      3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
      4. prawo do usunięcia danych osobowych; - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
      5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
    • Podstawa prawna przetwarzania danych:
      1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
      2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
      3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
    • Informacje o wymogu podania danych: Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
    • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
Wytworzył:
Barbara Kujawska
Udostępnił:
Ćmiel Bartosz
(2022-09-21 08:00:50)
Ostatnio zmodyfikował:
Ćmiel Bartosz
(2022-09-30 13:35:26)
       DRUKUJ TĘ STRONĘ Obrazek drukarki