Nabór na Starszego Inspektora Wet. 146890

Informacja

 

             W związku z ogłoszonym naborem: ogłoszenie nr 146890 z dnia  15 stycznia 2025 r. w Biuletynie Informacji Publicznej Kancelarii Prezesa Rady Ministrów na stanowisko Inspektora weterynaryjnego ds. zdrowia i ochrony zwierząt Powiatowy Lekarz Weterynarii w Wałczu informuje, że do pracy w Inspekcji Weterynaryjnej Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Wałczu Al. Zdobywców Wału Pomorskiego 54  zostanie przyjęty Artur Michor zam. Wałcz.  


Informacja

    W związku z ogłoszonym naborem: ogłoszenie nr 146890 z dnia 15 stycznia 2025 r.

w Biuletynie Informacji Publicznej Kancelarii Prezesa Rady Ministrów i BIP Inspekcji Weterynaryjnej

w Wałczu  na stanowisko Starszego inspektora weterynaryjnego ds. zdrowia i ochrony zwierząt Powiatowy Lekarz Weterynarii w Wałczu informuje, że procedura kwalifikacyjna obejmuje III etap naboru z pominięciem II etapu przedstawiony w procedurze Powiatowego Lekarza Weterynarii

w Wałczu dotyczącej naboru do służby cywilnej z dnia 08.04.2016 r. wersja III.

 

W dniu 11 lutego 2025 r. o godzinie 1000  w Inspekcji Weterynaryjnej Powiatowym Inspektoracie Weterynarii w Wałczu, Al. Zdobywców Wału Pomorskiego 54, 78-6000 Wałcz odbędzie się III etap naboru, w ramach którego zostanie przeprowadzona rozmowa kwalifikacyjna z komisją rekrutacyjną, powołaną zarządzeniem Powiatowego Lekarza Weterynarii w Wałczu nr  4/2025 z dnia 28 stycznia 2025 r.

                                                                                                                                                                                                                                                          

W załączeniu:

Lista kandydatów na stanowisko spełniających wymagania formalne naboru

 

LISTA KANDYDATÓW  SPEŁNIAJĄCYCH WYMAGANIA FORMALNE NABORU

nr 146890  DO PRACY NA STANOWISKU STARSZEGO INSPEKTORA WETETRYNARYJNEGO DS. ZDROWIA I OCHRONY ZWIERZĄT W INSPEKCJI WETERYNARYJNEJ POWIATOWYM INSPEKTORACIE WETERYNARII W WAŁCZU

 

Lp.

Nazwisko

Imię

Wymogi formalne

Kryteria podstawowe

Kwalifikacja do następnego etapu

Adres

1

Michor

Artur

spełnia

spełnia

zakwalifikowany

Wałcz


Dołącz do nas jako:

starszy inspektor weterynaryjny

Do spraw: zdrowia i ochrony zwierząt w Zespole ds. zdrowia i ochrony zwierząt

#administracja publiczna #działalność inspekcyjna #weterynaria

Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami

priority for people with disability

Czym będziesz się zajmować

Osoba na tym stanowisku:

  • wykonuje szczepienia ochronne lub badania rozpoznawcze,
  • sprawuje nadzór nad miejscami gromadzenia, skupu lub sprzedaży zwierząt, targowiskami oraz wystawami, pokazami lub konkursami zwierząt,
  • wykonuje badania zwierząt umieszczanych na rynku, przeznaczonych do wywozu oraz wystawia świadectwa zdrowia,
  • przeprowadza kontrole podmiotów wpisanych do rejestru Powiatowego Lekarza Weterynarii w zakresie ustawy o ochronie zdrowia zwierząt oraz zwalczania chorób zakaźnych zwierząt a także przeprowadza dochodzenia epizootyczne i badanie kliniczne zwierząt,
  • wykonuje badania laboratoryjne mięsa na obecność włośni,
  • prowadzi kontrole urzędowe w ramach zwalczania chorób zakaźnych zwierząt,
  • rozpoznaje i zwalcza choroby zakaźne zwierząt na terenie powiatu wałeckiego.

Kogo poszukujemy

Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)

  • Wykształcenie: wyższe weterynaryjne
  • posiadanie prawa jazdy kategorii B
  • znajomość KPA i zasad funkcjonowania Inspekcji Weterynaryjnej
  • znajomość aktualnych krajowych i unijnych przepisów weterynaryjnych z zakresu ochrony zdrowia oraz zwalczania chorób zakaźnych zwierząt, a także ochrony zwierząt
  • prawo do wykonywania zawodu lekarza weterynarii na terytorium RP
  • W związku z tym, iż w Korpusie Służby Cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Co oferujemy

  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Możliwość przyjścia do pracy z dzieckiem
  • Dostosowanie planów urlopów pracowników posiadających dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym do terminów wakacji, ferii i przerw świątecznych
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników

Dostępność

  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.

Warunki pracy

  • praca w siedzibie Inspektoratu oraz w terenie na obszarze powiatu wałeckiego,
  • nietypowe godziny pracy, 
  • częste wyjazdy w teren - prowadzenie samochodu,
  • praca z  klientem zewnętrznym,
  • kontakt ze zwierzętami i materiałem biologicznym,
  • stanowisko pracy usytuowane jest na I piętrze budynku, wyposażone w sprzęt komputerowy i inne urządzenia biurowe. W budynku podjazd i winda, pomieszczenia biurowe oraz pomieszczenia higieniczno sanitarne nie przystosowane dla osób niepełnosprawnych, 

Dodatkowe informacje

  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru. Do tego czasu będzie można je odebrać w urzędzie (ale nie odeślemy ich).
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
  • wymagane dokumenty (CV i list motywacyjny) i oświadczenia złożone przez kandydata/kandydatkę muszą być opatrzone własnoręcznym podpisem oraz datą

Pracę możesz rozpocząć od:2025-02-01

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • oświadczenie o posiadaniu prawa jazdy
  • kopie dokumentu potwierdzającego prawo wykonywania zawodu lekarza weterynarii
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

 

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

 

Aplikuj

do 25 stycznia 2025

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 146890"

na adres:

Inspekcja Weterynaryjna Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Wałczu
Al. Zdobywców Wału Pomorskiego 54
78-600 Wałcz

Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:

tel. 67 258 23 16

lub mailowego na adres: walcz.piw@wetgiw.gov.pl

  • Dokumenty należy złożyć do: 25.01.2025
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze

Przetwarzanie danych osobowych

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

    • Administrator danych i kontakt do niego: Powiatowy Lekarz Weterynarii w Wałczu, Al. Zdobywców Wału Pomorskiego 54, 78-600 Wałcz, walcz.piw@wetgiw.gov.pl
    • Kontakt do inspektora ochrony danych: Inspektor Ochrony Danych PIW w Wałczu, iod@piw.walcz.pl, tel. 67 258 23 16 w.26
    • Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
    • Informacje o odbiorcach danych: a) organy władzy publicznej oraz podmioty wykonujące zadania publiczne lub działające na zlecenie organów władzy publicznej, w zakresie i celach, które wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa b) Inspekcja Weterynaryjna Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Wałczu
    • Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
    • Uprawnienia:
      1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
      2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
      3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
      4. prawo do usunięcia danych osobowych; - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
      5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
    • Podstawa prawna przetwarzania danych:
      1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
      2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
      3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
    • Informacje o wymogu podania danych: Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
    • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

Wzory oświadczeń

Wytworzył:
Barbara Kujawska
Udostępnił:
Ćmiel Bartosz
(2025-01-15 07:38:10)
Ostatnio zmodyfikował:
Ćmiel Bartosz
(2025-02-14 12:53:33)
       DRUKUJ TĘ STRONĘ Obrazek drukarki