Nabór na Inspektora Wet. nr 149650

Informacja

 

                  W związku z ogłoszonym naborem: ogłoszenie nr 149650 z dnia  25 marca 2025 r. w Biuletynie Informacji Publicznej Kancelarii Prezesa Rady Ministrów oraz na stronie BIP Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Wałczu  na stanowisko Inspektora weterynaryjnego ds. zdrowia i ochrony zwierząt Powiatowy Lekarz Weterynarii w Wałczu informuje, iż w toku naboru rekomendację do pracy na w/w stanowisku uzyskała pani Karolina Słowińska zam. Próchnowo, jednak  ostatecznie nie zdecydowała się na podjęcie pracy w PIW Wałcz. 

               W związku z powyższym etat na w/w stanowisku pozostaje nieobsadzony.  


Informacja

 

    W związku z ogłoszonym naborem: ogłoszenie nr 149650 z dnia 25 marca 2025 r. w Biuletynie Informacji Publicznej Kancelarii Prezesa Rady Ministrów i BIP Inspekcji Weterynaryjnej w Wałczu  na stanowisko  Inspektora weterynaryjnego ds. zdrowia i ochrony zwierząt Powiatowy Lekarz Weterynarii w Wałczu informuje, że procedura kwalifikacyjna obejmuje III etap naboru z pominięciem II etapu przedstawiony w procedurze Powiatowego Lekarza Weterynarii w Wałczu dotyczącej naboru do służby cywilnej z dnia 08.04.2016 r. wersja III.

W dniu 16 kwietnia 2025 r. od godziny 1000  w Inspekcji Weterynaryjnej Powiatowym Inspektoracie Weterynarii w Wałczu, Al. Zdobywców Wału Pomorskiego 54, 78-6000 Wałcz odbędzie się III etap naboru, w ramach którego zostaną przeprowadzone rozmowy kwalifikacyjne z komisją rekrutacyjną, powołaną zarządzeniem Powiatowego Lekarza Weterynarii w Wałczu nr  9/2025 z dnia 10 kwietnia 2025 r. 

 

W załączeniu:

  1. Lista kandydatów na stanowisko spełniających wymagania formalne naboru.   

LISTA KANDYDATÓW  SPEŁNIAJĄCYCH WYMAGANIA FORMALNE NABORU 

DO PRACY NA STANOWISKU - INSPEKTOR WETETRYNARYJNY DS. ZDROWIA I OCHRONY ZWIERZĄT W INSPEKCJI WETERYNARYJNEJ POWIATOWY INSPEKTORAT WETERYNARII W WAŁCZU

 

Lp.

Nazwisko

Imię

Wymogi formalne

Kryteria podstawowe

Kwalifikacja do następnego etapu

Adres

1

     Leta

Agnieszka

spełnia

spełnia

zakwalifikowany

Wałcz

2   

Słowińska

 Karolina

spełnia

spełnia

zakwalifikowany

Próchnowo


Dołącz do nas jako:

inspektor weterynaryjny

Do spraw: zdrowia i ochrony zwierząt w Zespole ds. zdrowia i ochrony zwierząt

#administracja publiczna #działalność inspekcyjna #weterynaria

Umowa o pracę
na czas zastępstwa

contract for replacement

Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami

priority for people with disability

Czym będziesz się zajmować

Osoba na tym stanowisku:

  • realizuje zadania wynikające z ustawy o ochronie zdrowia zwierząt oraz zwalczania chorób zakaźnych, w tym przeprowadza kontrole i sporządza dokumenty z tym związane,
  • rozpoznaje i zwalcza choroby zakaźne zwierząt na terenie powiatu wałeckiego,
  • realizuje harmonogramy badań monitoringowych oraz przeprowadza bieżącą kontrolę chorób zakaźnych zwierząt,
  • prowadzi dochodzenia epizootyczne,
  • kontroluje obrót krajowy, handel, przewóz i wywóz zwierząt,
  • prowadzi i aktualizuje rejestr podmiotów nadzorowanych w celu ich ewidencjonowania,
  • przygotowuje i aktualizuje plany gotowości zwalczania chorób zakaźnych,
  • przygotowuje decyzje administracyjne, postanowienia, zaświadczeia w zakresie zwalczania chorób zakaźnych zwierząt.

Kogo poszukujemy

Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)

  • Wykształcenie: wyższe weterynaryjne lub inne z zakresu spraw należących do właściwości Inspekcji weterynaryjnej np. zootechniczne, rolnicze lub pokrewne
  • posiadanie prawa jazdy kategorii B
  • znajomość KPA i zasad funkcjonowania Inspekcji Weterynaryjnej
  • znajomość aktualnych krajowych i unijnych przepisów weterynaryjnych z zakresu ochrony zdrowia oraz zwalczania chorób zakaźnych zwierząt
  • W związku z tym, iż w Korpusie Służby Cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • prawo wykonywania zawodu lekarza na terytorium RP (dotyczy lekarzy weterynarii)
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Co oferujemy

  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Możliwość przyjścia do pracy z dzieckiem
  • Dostosowanie planów urlopów pracowników posiadających dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym do terminów wakacji, ferii i przerw świątecznych
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników

Dostępność

  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.

 

 

Warunki pracy

  • praca w siedzibie Inspektoratu od poniedziałku do piątku  oraz w terenie na obszarze powiatu wałeckiego,
  • obciążenie mięśniowo-szkieletowe oraz obciążenie narządu wzroku podczas pracy przy monitorach ekranowych i prowadzeniu samochodu służbowego,
  • praca z klientem zewnętrznym,
  • kontakt ze zwierzętami,
  • stanowisko pracy usytuowane jest na I piętrze budynku, wyposażone w sprzęt komputerowy i inne urządzenia biurowe.W budynku podjazd i winda, pomieszczenia biurowe oraz pomieszczenia higieniczno sanitarne nie przystosowane dla osób z niepełnosprawnością.

Dodatkowe informacje

  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru. Do tego czasu będzie można je odebrać w urzędzie (ale nie odeślemy ich).
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
  • nie podlegają rozpatrzeniu oferty składane drogą elektroniczną z wyjatkiem dokumentów opatrzonych kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
  • wymagane dokumenty podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie o posiadaniu prawa jazdy kat.B
  • oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

 

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

 

Aplikuj

do 9 kwietnia 2025

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 149650"

na adres:

Inspekcja Weterynaryjna Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Wałczu
Al. Zdobywców Wału Pomorskiego 54
78-600 Wałcz

Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:

Tel / Fax 67 258 23 16

lub mailowego na adres: sekretariat@piw.walcz.pl

  • Dokumenty należy złożyć do: 09.04.2025
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze

Przetwarzanie danych osobowych

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

    • Administrator danych i kontakt do niego: Powiatowy Lekarz Weterynarii w Wałczu, Al. Zdobywców Wału Pomorskiego 54, 78-600 Wałcz, walcz.piw@wetgiw.gov.pl, tel. 663 999 390
    • Kontakt do inspektora ochrony danych: Inspektor Ochrony Danych PIW w Wałczu, iod@piw.walcz.pl, tel. 67 258 2316 wew. 26
    • Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
    • Informacje o odbiorcach danych: a) organy władzy publicznej oraz podmioty wykonujące zadania publiczne lub działające na zlecenie organów władzy publicznej, w zakresie i celach, które wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa b) Inspekcja Weterynaryjna Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Wałczu
    • Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
    • Uprawnienia:
      1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
      2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
      3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
      4. prawo do usunięcia danych osobowych; - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
      5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
    • Podstawa prawna przetwarzania danych:
      1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
      2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
      3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
    • Informacje o wymogu podania danych: Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
    • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

Wzory oświadczeń

Wytworzył:
Barbara Kujawska
Udostępnił:
Ćmiel Bartosz
(2025-04-01 20:20:02)
Ostatnio zmodyfikował:
Ćmiel Bartosz
(2025-04-18 20:13:29)
       DRUKUJ TĘ STRONĘ Obrazek drukarki