Działając na podstawie Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2021r. w sprawie szczegółowego sposobu gospodarowania niektórymi składnikami majątku Skarbu Państwa ( Dz. U. 2021 poz. 578 z późn. zm.) Powiatowy Lekarz Weterynarii w Wałczu informuje o zbędnych i zużytych składnikach majątku ruchomego przeznaczonych do sprzedaży, nieodpłatnego przekazania, darowizny bądź likwidacji.
Wykaz zużytych i zbędnych składników rzeczowych majątku ruchomego stanowi załącznik nr 1 do niniejszej informacji.
Przy gospodarowaniu zbędnymi składnikami rzeczowymi majątku ruchomego uwzględnia się w pierwszej kolejności potrzeby innych jednostek budżetowych.
Zagospodarowanie zużytych i zbędnych składników rzeczowych majątku ruchomego Inspekcja Weterynaryjnej Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Wałczu odbywa się poprzez:
W przypadku gdy co najmniej dwie jednostki wymienione w § 38 ust. 1 oraz ust. 2 ww. Rozporządzenia, będą zainteresowanie nieodpłatnym przekazaniem, o przydziale składnika majątku ruchomego decyduje kolejność wypłynięcia wniosków oraz analiza potrzeb podmiotu wnioskującego.
W przypadku gdy co najmniej dwie jednostki wymienione w § 39 ust. 1 ww. Rozporządzenia, będą zainteresowanie nabyciem w formie darowizny o przydziale składnika majątku ruchomego decyduje kolejność wypłynięcia wniosków oraz analiza potrzeb podmiotu wnioskującego.
Cena wywoławcza samochodu wraz z oponami wynosi 3.600,00zł brutto.
Warunkiem przystąpienia do przetargu jest wniesienie wadium w wysokości 10% ceny wywoławczej, tj. 360,00zł do dnia przeprowadzenia przetargu do godziny 10:00 wyłącznie w formie przelewu na rachunek bankowy Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Wałczu.
Wadium złożone przez oferentów, których oferty nie zostały wybrane lub zostały odrzucone, zwraca się terminie 7 dni odpowiednio od dnia dokonania wyboru lub odrzucenia oferty na rachunek, w którego dokonano wpłaty.
Wadium nie podlega zwrotowi w przypadku, gdy oferent, który wygrał przetarg uchyli się od zawarcia umowy sprzedaży. Wadium złożone przez nabywcę zalicza się na poczet ceny.
Oferta pisemna złożona w toku przetargu powinna zawierać:
1) imię, nazwisko i miejsce zamieszkania lub firmę i siedzibę oferenta;
2) oferowaną cenę i warunki jej zapłaty (jednorazowo i na rachunek bankowy);
3) oświadczenie oferenta, że zapoznał się ze stanem składników rzeczowego majątku ruchomego, będących przedmiotem przetargu publicznego albo że ponosi odpowiedzialność za skutki wynikające z rezygnacji z zapoznaniem się ze stanem tych składników;
4) podpis oferenta
5) kopia dowodu wpłaty wadium;
Komisja przetargowa wybiera oferenta, który zaoferował najwyższą cenę.
Publiczne otwarcie nastąpi w dniu 27.12.2021r. o godzinie 13:10 w siedzibie Inspekcji Weterynaryjnej Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Wałczu, Al. Zdobywców Wału Pomorskiego 54, w formie porównania pisemnych ofert.
W razie ustalenia, że kilku oferentów zaoferowało tę samą cenę, przetarg będzie kontynuowany w formie aukcji między tymi oferentami.
W wyniku licytacji zostanie przyjęta oferta z najwyższą wylicytowaną ceną po 3-krotnym jej wywołaniu.
Z oferentem, którego oferta zostanie przyjęta, Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Wałczu podpisze umowę sprzedaży w terminie nie dłuższym niż 7 dni.
Wydanie przedmiotów nastąpi po zaksięgowaniu jednorazowej zapłaty na koncie Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Wałczu i podpisaniu umowy.
Komisja przetargowa odrzuca ofertę, jeżeli:
O odrzuceniu oferty komisja przetargowa zawiadamia niezwłocznie oferenta w formie pisemnej.
Jednostki organizacyjne lub osoby fizyczne zainteresowane odpłatnym nabyciem poszczególnych składników rzeczowych majątku ruchomego wymienionych w załączniku nr 1 mogą składać pisemne oferty cenowe zawierające:
Jednostki wymienione w § 38 ust. 1 i ust. 2 ww. Rozporządzenia, zainteresowane nabyciem w formie nieodpłatnego przekazania składników rzeczowych majątku ruchomego wymienionych w załączniku nr 1 mogą składać pisemne wnioski o nieodpłatne przekazanie zawierające wszystkie elementy i informacje wymienione w § 38 ust. 4 ww. Rozporządzenia oraz wskazanie przedmiotów z podaniem liczby porządkowej ze wskazanego wykazu.
Jednostki wymienione w § 39 ust. 1 oraz § 43 ww. Rozporządzenia, zainteresowane nabyciem w formie darowizny składników rzeczowych majątku ruchomego wymienionych w załączniku nr 1, mogą składać pisemne wnioski, zawierające wszystkie elementy i informacje wymienione w § 39 ust. 4 ww. Rozporządzenia oraz wskazanie przedmiotów z podaniem liczby porządkowej przypisanej w wykazie.
Wnioski lub oferty o których mowa powyżej należy przesyłać na adres email: walcz.piw@wetgiw.gov.pl do dnia 27 grudnia 2021 r. do godz. 1200
Wnioski rozpatrywane będą według kolejności ich złożenia.
Oględzin składników majątku można dokonać w siedzibie ruchomego Inspekcji Weterynaryjnej Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Wałczu przy Alei Zdobywców wału Pomorskiego 54 w terminie do 27 grudnia 2021 r. po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym.
Wszelkich dodatkowych informacji udziela:
Anna Muraszewska tel. 67-258-23-16 wewn. 21 poczta e-mail: walcz.piw@wetgiw.gov.pl
Więcej informacji na stronie: http://piw.walcz.ibip.pl/public/ zakładka Ogłoszenia- Aktualności
Klauzula informacyjna dot. ochrony danych osobowych:
Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.U. L 119 z 04.05.2016, s. 1–88)
(dalej „RODO”) informuję, że:
……………………..
(podpis PLWet.)
Rozdzielnik: