INFORMACJA
dla pracowników i emerytów Inspekcji Weterynarii Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Wałczu
Przypominamy o terminach składania wymaganych regulaminem dokumentów:
-Wniosek o przyznanie ulgowego świadczenia socjalnego
-oświadczenie złożone w celu ustalenia wysokości brutto na członka rodziny uprawnionego pracownika (emeryta, rencisty) do korzystania ze świadczeń zakładowego funduszu świadczeń socjalnych
Wniosek o przyznanie każdego świadczenia z ZFŚS:
-pomoc związana ze zwiększonymi wydatkami świątecznymi – Święta Bożego Narodzenia i paczki mikołajkowe – do 30 listopada, wnioski złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
Druki oświadczenia i wnioski można pobrać w sekretariacie lub otrzymać na emiala.
Wszelki informacje można uzyskać dzwoniąc pod nr 67 2582316 wew. 26
Podpisał: Powiatowy Lekarz Weterynarii w Wałczu
lek.wet. Barbara Kujawska