Informacja
W związku z ogłoszonym naborem: ogłoszenie nr 121833 z dnia 2 czerwca 2023 r. w Biuletynie Informacji Publicznej Kancelarii Prezesa Rady Ministrów na stanowisko Inspektora weterynaryjnego ds. zdrowia i ochrony zwierząt Powiatowy Lekarz Weterynarii w Wałczu informuje, że do pracy w Inspekcji Weterynaryjnej Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Wałczu Al. Zdobywców Wału Pomorskiego 54 zostanie przyjęty Paweł Rychlik zam. Ługi Ujskie.
Informacja
W związku z ogłoszonym naborem: Ogłoszenie nr 121833 z dn. 2 czerwca 2023r. w Biuletynie Informacji Publicznej Kancelarii Prezesa Rady Ministrów na stanowisko: Inspektor Weterynaryjny ds. zdrowia i ochrony zwierząt, Powiatowy Lekarz Weterynarii w Wałczu informuje, że procedura kwalifikacyjna obejmuje III etap naboru z pominięciem II etapu, przedstawiony w procedurze Powiatowego Lekarza Weterynarii w Wałczu dotyczącej naboru do służby cywilnej w urzędzie z dnia 08.04.2016r. wersja III.
W dniu 28 czerwca 2023r. w godz. 11:00-12:00 w IW Powiatowym Inspektoracie Weterynarii w Wałczu, Al. Zdobywców Wału Pomorskiego 54, 78-600 Wałcz odbędzie się III etap naboru, w ramach którego zostanie przeprowadzona rozmowa kwalifikacyjna z komisją rekrutacyjną, powołaną zarządzeniem Powiatowego Lekarza Weterynarii w Wałczu nr 15/2023 z dnia 20 czerwca 2023r.
W załączeniu:
Lista kandydatów na stanowisko spełniających wymagania formalne naboru.
LISTA KANDYDATÓW DO PRACY
NA STANOWISKO INSPEKTOR WETERYNARYJNY DS. ZDROWIA I OCHRONY ZWIERZĄT
W INSPEKCJI WETERYNARYJNEJ POWIATOWYM INSPEKTORACIE
WETERYNARII W WAŁCZU
SPEŁNIAJĄCYCH WYMAGANIA FORMALNE NABORU
Lp.
|
Nazwisko
|
Imię
|
Wymogi formalne
|
Kryteria podstawowe
|
Kwalifikacja do następnego etapu
|
Adres
|
1
|
Rychlik
|
Paweł
|
Spełnia
|
Spełnia
|
Zakwalifikowany
|
Ługi Ujskie
|
2
|
Uss
|
Tomasz
|
Spełnia
|
Spełnia
|
Zakwalifikowany
|
Ługi
|
Dołącz do nas jako:
Inspektor Weterynaryjny
Do spraw: zdrowia i ochrony zwierząt w Zespole ds. zdrowia i ochrony zwierząt
#administracja publiczna #działalność inspekcyjna #weterynaria
Umowa o pracę
na czas zastępstwa

Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami

Czym będziesz się zajmować
OSOBA NA TYM STANOWISKU:
- sprawowanie nadzoru, w tym przeprowadzanie kontroli podmiotów nadzorowanych w celu ochrony zwierząt,
- realizacja programu badań monitoringowych oraz bieżąca kontrola chorób zakaźnych zwierząt,
- prowadzenie i aktualizacja rejestru podmiotów nadzorowanych w celu ich ewidencjonowania,
- przygotowanie i aktualizacja planów gotowości zwalczania chorób zakaźnych,
- przygotowanie decyzji administracyjnych, postanowień, zaświadczeń w zakresie zwalczania chorób zakaźnych zwierząt,
- przygotowanie zawiadomień do organu powołanego do ścigania przestępstw o podejrzeniu popełnienia wykroczenia lub przestępstwa ściganego z urzędu,
- przygotowywanie i prowadzenie szkoleń dla podmiotów objętych nadzorem oraz wyznaczonych przez PLW,
- sporządzanie i prowadzenie wymaganej z zakresu zdrowia i ochrony zwierząt dokumentacji i sprawozdawczości.
Kogo poszukujemy
POTRZEBNE CI BĘDĄ (wymagania niezbędne)
- Wykształcenie: wyższe weterynaryjne lub inne wyższe z zakresu spraw należących do właściwości Inspekcji Weterynaryjnej np. zootechniczne, rolnicze lub pokrewne,
- posiadanie prawa jazdy kategorii B
- znajomość KPA i zasad funkcjonowania Inspekcji Weterynaryjnej
- znajomość aktualnych krajowych i unijnych przepisów weterynaryjnych i żywnościowych
- prawo do wykonywania zawodu lekarza weterynarii na terytorium RP (dotyczy lekarzy weterynarii)
- znajomość obsługi komputera, w tym oprogramowania biurowego MS Office
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Co oferujemy
- Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
- Miejsce parkingowe na terenie urzędu
- pakiet socjalny: m.in. dofinansowanie do wypoczynku pracowników,
- wynagrodzenie zasadnicze + dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) od 5 do 20% wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy,
- "trzynaste" wynagrodzenie
Dostępność
- Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
- Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
Warunki pracy
- Praca w siedzibie Inspektoratu od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do15:00 oraz w terenie - obszar Powiatu Wałeckiego - kontrole nadzorowanych podmiotów, pobieranie próbek,
- obciążenie mięśniowo - szkieletowe oraz obciążenie narządu wzroku podczas pracy przy monitorach ekranowych i prowadzeniu samochodu służbowego,
- wyjazdy służbowe na szkolenia i konferencje,
- kontakt z klientem zewnętrznym,
- siedziba urzędu usytuowane jest na I piętrze budynku,
- w budynku podjazd i winda,
- pomieszczenia biurowe oraz pomieszczenia higieniczno-sanitarne nie przystosowane dla osób niepełnosprawnych.
Dodatkowe informacje
- Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
- Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru. Do tego czasu będzie można je odebrać w urzędzie (ale nie odeślemy ich).
- Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
- Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
- Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.
- Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
- Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
- CV, list motywacyjny oraz oświadczenia złożone przez kandydata muszą być opatrzone własnoręcznym podpisem oraz datą.
- Oferty mogą być składane w formie pisemnej w siedzibie Inspekcji Weterynaryjnej w Wałczu bądź za pośrednictwem poczty, o zachowaniu terminu decyduje data nadania oferty w urzędzie pocztowym lub data złożenia w sekretariacie PIW (Inspekcja Weterynaryjna w Wałczu czynna jest w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 – 15:00).
- Nie podlegają rozpatrzeniu oferty składane drogą elektroniczną z wyjątkiem dokumentów opatrzonych kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
- Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: 67 258 2316 oraz na stronie internetowej urzędu.
Twoja aplikacja musi zawierać
(dokumenty niezbędne)
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- kopia dokumentu prawa jazdy,
- dokument potwierdzający prawo wykonywania zawodu lekarza weterynarii (dotyczy lekarzy weterynarii / zaświadczenie z Izby Lekarsko-Weterynaryjnej),
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dołącz, jeśli posiadasz
(dokumenty dodatkowe)
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
Aplikuj
do 16 czerwca 2023
W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 121833"
na adres:
Inspekcja Weterynaryjna Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Wałczu
Al. Zdobywców Wału Pom. 54, 78-600 Wałcz
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
67 258 23 16
lub mailowego na adres: sekretariat@piw.walcz.pl
- Dokumenty należy złożyć do: 16.06.2023
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
-
- Administrator danych i kontakt do niego: Powiatowy Lekarz Weterynarii w Wałczu, Al. Zdobywców Wału Pomorskiego 54, 78-600 Wałcz, walcz.piw@wetgiw.gov.pl, tel. 663 999 390
- Kontakt do inspektora ochrony danych: Inspektor Ochrony Danych PIW w Wałczu, iod@piw.walcz.pl, tel. 574 750 780
- Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
- Informacje o odbiorcach danych: a) organy władzy publicznej oraz podmioty wykonujące zadania publiczne lub działające na zlecenie organów władzy publicznej, w zakresie i celach, które wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa b) Inspekcja Weterynaryjna Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Wałczu
- Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
- Uprawnienia:
- prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
- prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
- prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
- prawo do usunięcia danych osobowych; - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
- Podstawa prawna przetwarzania danych:
- art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
- art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
- art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
- Informacje o wymogu podania danych: Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
- Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane