Informacja o zbędnych i zużytych składnikach majątku ruchomego przeznaczonych do sprzedaży, nieodpłatnego przekazania, darowizny bądź likwidacji

INFORMACJA O ZBĘDNYCH I ZUŻYTYCH SKŁADNIKACH RZECZOWYCH MAJĄTKU RUCHOMEGO INSPEKCJI WETERYNARYJNEJ POWIATOWEGO INSPEKTORATU WETERYNARII W WAŁCZU

 

Działając na podstawie Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2021r.  w sprawie szczegółowego sposobu gospodarowania niektórymi składnikami majątku Skarbu Państwa ( Dz. U. 2021 poz. 578 z późn. zm.) Powiatowy Lekarz Weterynarii w Wałczu informuje o zbędnych i zużytych składnikach majątku ruchomego przeznaczonych do sprzedaży, nieodpłatnego przekazania, darowizny bądź likwidacji.

Wykaz zużytych i zbędnych składników rzeczowych majątku ruchomego stanowi  załącznik nr 1 do niniejszej informacji.

Przy gospodarowaniu zbędnymi składnikami rzeczowymi majątku ruchomego uwzględnia się  w pierwszej kolejności potrzeby innych jednostek budżetowych.

Zagospodarowanie zużytych i zbędnych składników rzeczowych majątku ruchomego Inspekcja Weterynaryjnej Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Wałczu odbywa się poprzez:

  1. nieodpłatne przekazanie innym  jednostkom (zał. Nr 2),
  2. sprzedaż, o ile nie dojdzie do skutku zagospodarowanie składników w sposób określony  w pkt. 1 (zał. Nr 3),
  3. zbycie w formie darowizny, o ile nie dojdzie do skutku zagospodarowanie składników w sposób określony w pkt. 1-2 (zał. Nr 2),
  4. likwidację poprzez utylizację, o ile nie dojdzie do skutku zagospodarowanie składników w sposób określony w pkt. 1-3.

W przypadku gdy co najmniej dwie jednostki wymienione w § 38 ust. 1 oraz ust. 2 ww. Rozporządzenia, będą zainteresowanie nieodpłatnym przekazaniem, o przydziale składnika majątku ruchomego decyduje kolejność wypłynięcia wniosków oraz analiza potrzeb podmiotu wnioskującego.

W przypadku gdy co najmniej dwie jednostki wymienione w § 39 ust. 1  ww. Rozporządzenia, będą zainteresowanie nabyciem w formie darowizny o przydziale składnika majątku ruchomego decyduje kolejność wypłynięcia wniosków oraz analiza potrzeb podmiotu wnioskującego.

Cena wywoławcza samochodu wraz z oponami wynosi 3.600,00zł brutto.

Warunkiem przystąpienia do przetargu jest wniesienie wadium w wysokości 10% ceny wywoławczej, tj. 360,00zł do dnia przeprowadzenia przetargu do godziny 10:00 wyłącznie w formie przelewu na rachunek bankowy Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Wałczu.

Wadium złożone przez oferentów, których oferty nie zostały wybrane lub zostały odrzucone, zwraca się terminie 7 dni odpowiednio od dnia dokonania wyboru lub odrzucenia oferty na rachunek, w którego dokonano wpłaty.

Wadium nie podlega zwrotowi w przypadku, gdy oferent, który wygrał przetarg uchyli się od zawarcia umowy sprzedaży. Wadium złożone przez nabywcę zalicza się na poczet ceny.

Oferta pisemna złożona w toku przetargu powinna zawierać:

1)        imię, nazwisko i miejsce zamieszkania lub firmę i siedzibę oferenta;

2)        oferowaną cenę i warunki jej zapłaty (jednorazowo i na rachunek bankowy);

3)        oświadczenie oferenta, że zapoznał się ze stanem składników rzeczowego majątku ruchomego, będących przedmiotem przetargu publicznego albo że ponosi odpowiedzialność za skutki wynikające z rezygnacji z zapoznaniem się ze stanem tych składników;

4)        podpis oferenta

5)        kopia dowodu wpłaty wadium;

Komisja przetargowa wybiera oferenta, który zaoferował najwyższą cenę.

Publiczne otwarcie nastąpi w dniu 27.12.2021r. o godzinie 13:10 w siedzibie Inspekcji Weterynaryjnej Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Wałczu, Al. Zdobywców Wału Pomorskiego 54, w formie porównania pisemnych ofert.

W razie ustalenia, że kilku oferentów zaoferowało tę samą cenę, przetarg będzie kontynuowany w formie aukcji między tymi oferentami.

W wyniku licytacji zostanie przyjęta oferta z najwyższą wylicytowaną ceną po 3-krotnym jej wywołaniu.

Z oferentem, którego oferta zostanie przyjęta, Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Wałczu podpisze umowę sprzedaży w terminie nie dłuższym niż 7 dni.

Wydanie przedmiotów nastąpi po zaksięgowaniu jednorazowej zapłaty  na koncie Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Wałczu i podpisaniu umowy.

Komisja przetargowa odrzuca ofertę, jeżeli:

  1. Została złożona po wyznaczonym terminie, niewłaściwym miejscu lub przez oferenta, który nie wniósł wadium;
  2. Nie zawiera wymaganych danych, lub są one niekompletne, nieczytelne lub budzą inną wątpliwość, zaś złożenie wyjaśnień mogłoby prowadzić do uznania jej za nową ofertę.

O odrzuceniu oferty komisja przetargowa zawiadamia niezwłocznie oferenta w formie pisemnej.

Jednostki organizacyjne lub osoby fizyczne zainteresowane odpłatnym nabyciem poszczególnych składników rzeczowych majątku ruchomego wymienionych w załączniku nr 1 mogą składać pisemne oferty cenowe zawierające:

  1. dane oferenta - w przypadku osób fizycznych- nazwisko, imię, dokładny adres zamieszkania, telefon kontaktowy, natomiast w przypadku pozostałych osób i jednostek – nazwę, adres siedziby i telefon kontaktowy,
  2. wykaz składników majątku  ruchomego objętych  ofertą zakupu,
  3. oświadczenie oferenta, że zapoznał się ze stanem składników majątku lub że ponosi odpowiedzialność  za skutki wynikające z rezygnacji z oględzin,
  4.  oferowane ceny za poszczególne składniki majątku ruchomego i warunki jej zapłaty.

Jednostki wymienione w § 38 ust. 1 i ust. 2 ww. Rozporządzenia, zainteresowane nabyciem w formie nieodpłatnego przekazania składników rzeczowych majątku ruchomego wymienionych w załączniku nr 1 mogą składać pisemne wnioski o nieodpłatne przekazanie zawierające wszystkie elementy i informacje wymienione w § 38 ust. 4 ww. Rozporządzenia oraz wskazanie przedmiotów z podaniem liczby porządkowej ze wskazanego wykazu.

Jednostki wymienione w § 39 ust. 1 oraz § 43  ww. Rozporządzenia, zainteresowane nabyciem w formie darowizny składników rzeczowych majątku ruchomego wymienionych w załączniku nr 1, mogą składać pisemne wnioski, zawierające wszystkie elementy i informacje wymienione  w § 39 ust. 4 ww. Rozporządzenia oraz wskazanie przedmiotów z podaniem liczby porządkowej przypisanej w wykazie.

Wnioski lub oferty o których mowa powyżej należy przesyłać na adres email: walcz.piw@wetgiw.gov.pl do dnia 27 grudnia 2021 r. do godz. 1200

Wnioski rozpatrywane będą według kolejności ich złożenia.

Oględzin składników majątku można dokonać w siedzibie ruchomego Inspekcji Weterynaryjnej Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Wałczu  przy Alei Zdobywców wału Pomorskiego 54 w  terminie do 27 grudnia 2021 r. po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym.

Wszelkich dodatkowych informacji udziela:

Anna Muraszewska tel. 67-258-23-16 wewn. 21 poczta e-mail: walcz.piw@wetgiw.gov.pl

 

Więcej informacji na stronie: http://piw.walcz.ibip.pl/public/ zakładka Ogłoszenia- Aktualności

 

Klauzula informacyjna dot. ochrony danych osobowych:

Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.U. L 119 z 04.05.2016, s. 1–88)

(dalej „RODO”) informuję, że:

  1. Administratorem Państwa danych osobowych jest Powiatowy Lekarz Weterynarii, z siedzibą w Wałczu, Al. Zdobywców wału Pomorskiego 54, 78-600 Wałcz, e-mail: walcz.piw@wetgiw.gov.pl.
  2. Dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO – przetwarzanie jest niezbędne w celu sprzedaży lub przekazania zbędnych lub zużytych składników majątku ruchomego.
  3. Dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO – przetwarzanie jest niezbędne w celu sprzedaży lub przekazania zbędnych lub zużytych składników majątku ruchomego.
  4. Odbiorcami danych osobowych mogą być podmioty uprawnione na podstawie przepisów prawa lub umowy powierzenia przetwarzanych danych.
  1. Dane nie będą przekazane odbiorcy w państwie trzecim lub organizacji.
  2. Okres przetwarzania danych osobowych zależny jest od wskazanych powyżej celów ich przetwarzania. Wobec tego dane osobowe będą przetwarzane przez czas, w którym przepisy prawa nakazują administratorowi przechowywanie danych lub przez okres przedawnienia ewentualnych roszczeń, do dochodzenia których konieczne jest dysponowanie danymi.
  3. Posiadają Państwo prawo do: żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania.
  4. Przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
  5. Podanie przez Państwa danych osobowych przez jest dobrowolne, jednakże nie podanie tych danych uniemożliwi zawarcie umowy.
  6. Dane nie będą poddane zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.

 

……………………..

       (podpis PLWet.)

Rozdzielnik:

  1. Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Szczecinie
  2. Powiatowe Inspektoraty Weterynarii- wszystkie
  3. http://piw.walcz.ibip.pl

 

Obrazek przedstawia ikonę symboliczną pliku załącznik nr 1 do informacji dot zbycia
Typ pliku: PDF, Rozmiar: 1 MB
Wytworzył:
Ryszard Sawicki
Udostępnił:
Ćmiel Bartosz
(2021-12-13 08:02:07)
Ostatnio zmodyfikował:
Obrazek przedstawia ikonę symboliczną pliku załącznik nr 2 do informacji dot zbycia
Typ pliku: PDF, Rozmiar: 759 KB
Wytworzył:
Ryszard Sawicki
Udostępnił:
Ćmiel Bartosz
(2021-12-13 08:02:11)
Ostatnio zmodyfikował:
Obrazek przedstawia ikonę symboliczną pliku załącznik nr 3 do informacji dot zbycia
Typ pliku: PDF, Rozmiar: 409 KB
Wytworzył:
Ryszard Sawicki
Udostępnił:
Ćmiel Bartosz
(2021-12-13 08:02:13)
Ostatnio zmodyfikował:
Wytworzył:
Ryszard Sawicki
Udostępnił:
Ćmiel Bartosz
(2021-12-13 08:04:27)
Ostatnio zmodyfikował:
       DRUKUJ TĘ STRONĘ Obrazek drukarki