INFORMACJA O ZBĘDNYCH I ZUŻYTYCH SKŁADNIKACH RZECZOWYCH MAJĄTKU RUCHOMEGO INSPEKCJI WETERYNARYJNEJ POWIATOWEGO INSPEKTORATU WETERYNARII W WAŁCZU

Nasz znak:

Adm.233.1.2022

Dot. sprawy nr:

-

pismo z dnia:

-

Wałcz, dnia 15 czerwca 2022  r.

 

INFORMACJA O ZBĘDNYCH I ZUŻYTYCH SKŁADNIKACH RZECZOWYCH MAJĄTKU RUCHOMEGO INSPEKCJI WETERYNARYJNEJ POWIATOWEGO INSPEKTORATU WETERYNARII W WAŁCZU

 

Działając na podstawie Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 11 kwietnia 2022 roku w sprawie szczegółowego sposobu gospodarowania niektórymi składnikami majątku Skarbu Państwa (t. j. Dz.U. 2022 poz. 998 z późn. zm.) Powiatowy Lekarz Weterynarii w Wałczu informuje, iż posiada do zagospodarowania w drodze nieodpłatnego przekazania lub darowizny na rzecz jednostek sektora finansów publicznych lub państwowych osób prawnych, które nie są jednostkami sektora finansów publicznych z przeznaczeniem na realizację zadań publicznych zbędne lub zużyte składniki majątku ruchomego, będące na wyposażeniu Inspekcji Weterynaryjnej Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Wałczu, wymienione w załączniku nr 1 do informacji.

Składniki rzeczowe majątku ruchomego wymienione w załączniku nr 1 mogą być również przedmiotem darowizny na rzecz jednostek sektora finansów publicznych lub państwowych osób prawnych, które nie są jednostkami sektora finansów publicznych, jednostek organizacyjnych, o których mowa w art. 2 z dnia 14 grudnia 2016r.- Prawo oświatowe ( Dz.U. z 2020r. poz. 910 i 1378 oraz z 2021r. poz. 4), niebędących jednostkami sektora finansów publicznych oraz fundacj i organizacji pożytku publicznego, które prowadzą działalność charytatywną, opiekuńczą, kulturalną, leczniczą, oświatową, naukową, badawczo- rozwojową, wychowawczą, sportową lub turystyczną z przeznaczeniem na realizację ich celów statutowych.

Opis stanu techniczno- użytkowego składników majątku ruchomego stanowi załącznik nr 1 do niniejszego pisma.

Nieodpłatne przekazanie składników rzeczowych majątku ruchomego może nastąpić na pisemny wniosek podmiotów określonych w §38 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 11 kwietnia 2022 (DZ.U. 2022 r. poz. 998)

Wniosek zainteresowanego podmiotu lub organu powinien zawierać elementy i dokumenty wymienione w §38 pkt 4 ww. rozporządzenia, w szczególności:

1) nazwę, siedzibę i adres jednostki sektora finansów publicznych lub państwowej osoby prawnej;

2) wskazanie składnika rzeczowego majątku ruchomego, którego wniosek dotyczy;

3) oświadczenie, że przekazany składnik rzeczowy majątku ruchomego zostanie odebrany w terminie i miejscu wskazanym w protokole zdawczo- odbiorczym.

4) uzasadnienie

Darowizna składników rzeczowych majątku ruchomego może nastąpić na pisemny wniosek podmiotów określonych w §39 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 11 kwietnia 2022 roku (DZ.U. z 2022r poz. 998) o ile nie dojdzie do zagospodarowania składnika majątku przez nieodpłatne przekazanie. Wniosek zainteresowanego podmiotu lub organu powinien zawierać elementy i dokumenty wymienione w §39 pkt 3 ww. rozporządzenia, w szczególności:

1) nazwę , siedzibę i adres zainteresowanego podmiotu;

2) wskazanie składnika rzeczowego majątku ruchomego, którego wniosek dotyczy;

3) oświadczenie zainteresowanego podmiotu, że składnik rzeczowy majątku ruchomego zostanie odebrany w terminie i miejscu wskazanym w protokole zdawczo- odbiorczym

- załącznik nr 3 do niniejszego pisma;

4) zobowiązanie zainteresowanego podmiotu do pokrycia kosztów związanych z darowizną, w tym kosztów odbioru przedmiotu darowizny;

5) wskazanie sposobu wykorzystania składnika majątku ruchomego przez podmiot wnioskujący o darowiznę;

6) uzasadnienie, w tym uzasadnienie potrzeb zainteresowanego podmiotu.

Wnioski należy składać pisemnie na adres Inspekcja Weterynaryjna Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Wałczu przy Alei Zdobywców wału Pomorskiego do dnia 23.06.2022r.

Oględzin składników majątku można dokonać w siedzibie ruchomego Inspekcji Weterynaryjnej Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Wałczu  przy Alei Zdobywców wału Pomorskiego 54 od poniedziałku do piątku w godz. 7-15 po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym.

Wszelkich dodatkowych informacji udziela: Anna Muraszewska tel. 67-258-23-16 wewn. 21 poczta e-mail: walcz.piw@wetgiw.gov.pl

 

Informacje na stronie: http://piw.walcz.ibip.pl/public/ zakładka Ogłoszenia - Aktualności

 

Klauzula informacyjna dot. ochrony danych osobowych:

Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.U. L 119 z 04.05.2016, s. 1–88) (dalej „RODO”) informuję, że:

1. Administratorem Państwa danych osobowych jest Powiatowy Lekarz Weterynarii, z siedzibą w Wałczu, Al. Zdobywców wału Pomorskiego 54, 78-600 Wałcz, e-mail: walcz.piw@wetgiw.gov.pl.

2. Dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO – przetwarzanie jest niezbędne w celu sprzedaży lub przekazania zbędnych lub zużytych składników majątku ruchomego.

3. Dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO – przetwarzanie jest niezbędne w celu sprzedaży lub przekazania zbędnych lub zużytych składników majątku ruchomego.

4. Odbiorcami danych osobowych mogą być podmioty uprawnione na podstawie przepisów prawa lub umowy powierzenia przetwarzanych danych.

5. Dane nie będą przekazane odbiorcy w państwie trzecim lub organizacji.

6. Okres przetwarzania danych osobowych zależny jest od wskazanych powyżej celów ich przetwarzania. Wobec tego dane osobowe będą przetwarzane przez czas, w którym przepisy prawa nakazują administratorowi przechowywanie danych lub przez okres przedawnienia ewentualnych roszczeń, do dochodzenia których konieczne jest dysponowanie danymi.

7. Posiadają Państwo prawo do: żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania.

8. Przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

9. Podanie przez Państwa danych osobowych przez jest dobrowolne, jednakże nie podanie tych danych uniemożliwi zawarcie umowy.

10. Dane nie będą poddane zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.

 

 

 

Z-ca Powiatowego Lekarza Weterynarii

             Barbara Kujawska

                                                                                                    /dokument podpisano elektronicznie/

Załączniki:

1. Załącznik nr 1: Wykaz zbędnych i zużytych składników majątkowych

2. Załącznik nr 2: Wniosek- nieodpłatne przekazanie

3. Załącznik nr 3: wniosek- darowizna

Obrazek przedstawia ikonę symboliczną pliku Zal. 1 Wykaz zbędnych środków trwałych i składników majątku ruchomego w Powiatowym Inspektoracie Weterynarii w Wałczu
Typ pliku: DOCX, Rozmiar: 22 KB
Wytworzył:
Barbara Kujawska
Udostępnił:
Ćmiel Bartosz
(2022-06-15 15:18:32)
Ostatnio zmodyfikował:
Obrazek przedstawia ikonę symboliczną pliku Zal. 2 WNIOSEK na zakup składnika majątku ruchomego
Typ pliku: DOCX, Rozmiar: 14 KB
Wytworzył:
Barbara Kujawska
Udostępnił:
Ćmiel Bartosz
(2022-06-15 15:18:34)
Ostatnio zmodyfikował:
Obrazek przedstawia ikonę symboliczną pliku Zal. 3 WNIOSEK o nieodpłatne przekazanie składnika rzeczowego majątku ruchomego
Typ pliku: DOCX, Rozmiar: 15 KB
Wytworzył:
Barbara Kujawska
Udostępnił:
Ćmiel Bartosz
(2022-06-15 15:18:35)
Ostatnio zmodyfikował:
Obrazek przedstawia ikonę symboliczną pliku Zal. 4 WNIOSEK o darowiznę składnika majątku ruchomego
Typ pliku: DOCX, Rozmiar: 16 KB
Wytworzył:
Barbara Kujawska
Udostępnił:
Ćmiel Bartosz
(2022-06-15 15:18:36)
Ostatnio zmodyfikował:
Wytworzył:
Barbara Kujawska
Udostępnił:
Ćmiel Bartosz
(2022-06-15 15:16:28)
Ostatnio zmodyfikował:
       DRUKUJ TĘ STRONĘ Obrazek drukarki