INFORMACJA dla pracowników i emerytów Inspekcji Weterynarii Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Wałczu

INFORMACJA

dla pracowników i emerytów Inspekcji Weterynarii Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Wałczu

 

Przypominamy o terminach składania wymaganych regulaminem dokumentów:

-Wniosek o przyznanie ulgowego świadczenia socjalnego

-oświadczenie złożone w celu ustalenia wysokości brutto na członka rodziny uprawnionego pracownika (emeryta, rencisty) do korzystania ze świadczeń zakładowego funduszu świadczeń socjalnych

 

Wniosek o przyznanie każdego świadczenia z ZFŚS:

-pomoc związana ze zwiększonymi wydatkami świątecznymi – Święta Bożego Narodzenia i paczki mikołajkowe – do 30 listopada, wnioski złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

 

Druki oświadczenia i wnioski można pobrać w sekretariacie lub otrzymać na emiala.

Wszelki informacje można uzyskać dzwoniąc pod nr 67 2582316 wew. 26

 

Podpisał: Powiatowy Lekarz Weterynarii w Wałczu

lek.wet. Barbara Kujawska

Wytworzył:
Barbara Kujawska
Udostępnił:
Ćmiel Bartosz
(2022-11-25 14:41:23)
Ostatnio zmodyfikował:
       DRUKUJ TĘ STRONĘ Obrazek drukarki